ONLINE ELTERELÉS INDÍTOTTUNK!
A járványveszély miatti korlátozó intézkedések hatálya alatt a személyes ügyfélfogadás szünetel!
Az elmaradt foglalkozások idején az ügyfelek hiányzása igazolt, nem szakad meg miatta az elterelés. Fontos azonban, hogy ha a két megjelenés, foglalkozás időpontja között 30 napnál több telik el, a kurzus 6 hónapja meghosszabbodik. Pontosan annyi nappal lesz hosszabb az elterelés, mint hat hónap, ahány nappal túllépi az ügyfél a 30 napot. Az elterelés meghosszabbítása esetleg hátrányosan érinti az ügyfelet, mert nem fér bele a hatóság által szabott egy éves határidőbe, amin belül be kell mutatnia az elterelés sikeres elvégzéséről szóló igazolást. Ezért javasoljuk az online elterelés igénybevételét.
Meglévő ügyfeleink online folytathatják az elterelést.
Kapcsolattartási eszközök: telefon, e-mail, messenger, skype
Új ügyfelet csak abban az esetben tudunk fogadni, ha minden szükséges dokumentáció a rendelkezésére áll, és ez scennelve, e-mailen elküldi számunkra.
Elterelés megkezdéséhez szükséges dokumentáció
1. Hatósági delegálás irata:
- Rendőrség által kiállított igazolás, tanúsítvány, vagy gyanúsított kihallgatási jegyzőkönyv, amely tartalmazza, hogy felajánlották az ügyfél számára az elterelést,
- vagy Feltételes ügyészi felfüggesztő határozat
- és vagy Pártfogó felügyelői jegyzőkönyv, melyben hivatkozik az ügyészség elterelésre engedő határozatára.
2. Előzetes állapotfelmérés
Az állapotfelmérés célja, megállapítani, hogy az elterelés mely formáját veheti igénybe az ügyfél. Nálunk a „legenyhébb” elterelő forma működik, a megelőző-felvilágosító szolgáltatás. Ezt alkalmi fogyasztók vehetik igénybe. Az állapotfelmérést drogambulanciák, pszichiátriai gondozók végzik, ahol a veszélyhelyzet miatt csak sürgősségi ellátás van, az állapotfelmérés szünetel. Így csak azok az ügyfelek tudnak elterelést elkezdeni, akik a veszélyhelyzet előtt beszerezték ezt a szakvéleményt. Az állapotfelmérés újra indulásáig a jelentkező ügyfeleket regisztráljuk, melyről igazolást állítunk ki.
vissza